Monday, March 26, 2012

Job hunting


July 2011 - March 2012
Still no luck!
Very frustrating but the hunt has to be continued!




 Everything would be much easier if I wouldn't live in a country where more than half of population is unemployed. Also, it's very important to be well connected. In that case you can easily find an excellent job even without proper qualifications. But if you are a mere mortal such as I am, you simply have to go through painfully long process of job hunting, waiting and hoping.




9 comments:

  1. i ja sam u frustrirajućoj potrazi za nadopunom satnice i to od početka prošle godine. ubijaju me ti oglasi. čak mi je postao napor slati molbe. na rubu sam živaca i samo što ne pošaljem umjesto molbe papir s: "ko vas jebe, ionako me nećete primiti jer već nekoga imate"...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slavni konkursi radi reda, a mjesto vec popunjeno. :S

      Delete
  2. U istoj sam situaciji, i nemam baš puno nade da ću ga naći u dogledno vrijeme. Čak razmišljam da se prijavim da budem stjuardesa u Dubaiju :D,za početak moram biti viša od 160 CM (jesam!) i znati dva svjetska jezika (samo 1!). Jbg,drži se, tako nam je svima nama bez veze :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nema druge, nego piciti dalje. Cula sam da konobarenje na kruzerima nije lose. :D

      Delete
  3. Kako bese - treba da imas godina do dvajs' pet, zavrsen magistarski i deset godina radnog iskustva :)) Jezim se na samu pomisao a vrlo lako mi se moze desiti da i ja ronim kroz oglase ubrzo..
    A ovo za Dubai sam prokopala..i da su samo 2 jezika bilo bi dobro..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prokleto radno iskustvo. Imam neke 2 godine istog. Magistarski...treba mi posao da platim isti. :D

      Delete
  4. I kažu, što idu mladi iz ove države... :( Šta ste im ponudili da ostanu, mater vam???

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kad kazes ova drzava, mislis na ceo Balkan :)) Trazim nekog na Novom Zelandu da mu setam kucice..

      Delete