Wednesday, May 16, 2012

MOAR!


Lets start with a song...

 


Old photos and books. MPL and Anelah are to blame. Besides...I've promised.

My grandfather


This is the oldest  photo in the family album that I have. Sorry for the poor quality of the photo. I have a crappy camera.


Old books

The Histories - Herodotus

 


 More old stuff?

 

This handbag was a gift from Sabina. I love it. It's perfect!


And finally...

...a (new) photo inspired by this kvlt song and video.

Photo by Sabina M.

8 comments:

  1. Prodala bih dupe za ovog Herodota :]
    I kakva/cija je ta uniforma konacno?
    Zadnja fotka XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Herodot <3
      Nakon detaljne analize...partizanska. Petokrake bodu u oci. Corava sam. Jos cekam tatu da iskopa ordenje sa tavana. :S

      Delete
  2. Odlični su mi ovi vaši postovi sa starim slikama i stvarima. Deda ti je bio pravi momak. :D I ja imam ovakvu sličnu sliku moga dede i svi su vrlo naočiti... Ne znam na koga su ovi današnji momci. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. To se i ja fakat pitam?! Gledam ove slike i ne mogu da vjerujem. Where did they disapear?! O.o

      Delete
  3. Ove knjige me podsjecaju na biblioteku moje majke - dok su kod mene sve nove knjige (kad je nova i biblioteka) ona ih ima prastarih. Najradije bi ih sve podrpala kada odem doma ali nemam ih kud sve staviti kad ima cijeli zid u dnevnoj pun knjiga! xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh, poznat mi je taj problem nedostatka mjesta. :(

      Delete
  4. Tvoji deda zgodniji od mog dede :).
    Nad knjigama balavim, volim stare Grke. Torbica je baš lijepa i fensi. Ide li ti uz tvoj witch styling?
    I ovaj video, našminkani muškarci u crnim uskim tajicama, mislim da nisu htjeli taj dojam pobuditi, muzika čak i nije loša. Nisam nešto inače upućena u metal, slušam Panteru i Maiden i Mettalicu do Crnog albuma, pa i nisam neki stručnjak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ti si (ako me dobro sjecanje sluzi) iz Krajine? Deda takodjer. Kljuc. :D
      Uspijem je ukomponovati. Pored svega, odlicno je sredstvo za samoodbranu. XD
      Immortal je stara blekusa iz Norveske. Spot je takodjer poznat i pod nazivom "Trcanje po gleceru" XD Pantera, Maiden, Metallica...me gusta! \m/

      Delete