Wednesday, August 15, 2012

Laments of a nicotine addict

There is "Thank you for not smoking" sign at work. Usually, I don't have a problem with that. Smoking at working place is pain in the butt. It's always much better to go out (on a lunch break) or use smoking room/office kitchen for taking care of your nicotine addiction. It's less troublesome.
But, what to do when you don't have that? I work 6,5 hours during week days and every other weekend I work 13 hours (Saturday) and 9 hours (Sunday). I can't leave my working post. Let me remind you that I am severe case of a nicotine addict. So...taking all this into account, allow me to show you my "Getting ready for work" ritual.



It's working. Most of the time.

16 comments:

  1. Hehe,znam kako ti je. Ja radim 5 sati radnim danima,a subotom nekad 8,bez cigara. Uf. Mogu da izadjem ispred radnje da zapalim samo kad sam sto posto sigurna da gazda nece naici (i to u sluchaju da nemam posla). Bedak. :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja obicno setkam po radnji i kukam. I "kradem" menthol bombone iz susjedne radnje. XD

      Delete
  2. Fotka ti je genijalna...:D pa je*iga, tako je to , al šta dobro ti ide...:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala! :D
      Pomazu bombone i knjige koje citam kad nema nikoga. XD

      Delete
  3. Ja sam prestala pre 8 meseci, najbolja odluka u životu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Extrica! Blago tebi. Ja jos uvijek gajim ljubav prema nikotinu. XD

      Delete
  4. Jao Silvester!! Usvajam ga za dozivotnu upotrebu :)) Sisla sam na 5-6 cigareta dnevno ali su one apsolutno neophodne :) Decaci trenutno rade s' nekim vrlo zapaljivim smolama pa me strah da zapalim..ali ljuljaske/kancelarija su uvek tu :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dobra si. Ja nesto nemam osjecaj da sam puno smanjila. Nadoknadim ja to sve po propisu. Prije i poslije posla. :D

      Delete
  5. Nemaš želje da prestaneš?
    A fotka jeste genijalna. Ja ne pušim i ne volim cigare, ali ima nešto u fotkama s njima, to sve do starog Hollywooda

    ReplyDelete
  6. ne znam jel mi je bolji gif il fotka :D

    ReplyDelete
  7. Haha, strašno :D. Joj, ja ću sad da ti kakim kako ti je to i dobro, da se pokušš malo odvići. Haj što nije dobro za zdravlje, al brate, što smrdi! Imam jednu kolegicu na faksu, prelijepa, uvijek tip top sređena, al uvijek smrdi na dim od cigara i to je tako bezveze... Džaba joj ljpota :D. I pamet :D. Eto, ti sad slobodno baci hejterski odgovor :P.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znam i shvatam. No, ljubav je i dalje prisutna. :D
      Stvarno se trudim voditi racuna o tom. Zvake, menthol bombone...

      Delete
  8. Izgleda mi kao oni stari ljudi kad zaborave da im cigara visi s usne! Da, ovo ti pišem da ti pokušam ogaditi cigare! :D

    ReplyDelete