Friday, October 5, 2012

October Rust


Halloween is close. The weather is perfect. There is bunch of new books to read and new TV shows to watch. Job hunt is on. I still have one more paycheck to get. Practice my "awesome" PS skills. Figure out what to do while I'm in between jobs. Study and write my essay.  There is some tattoo planing to do... etc. On the other hand I am in some weird mood... happy to do all that but so lazy to actually do it. Need to slap some sense into myself. 


Lazy Isis needs wake up slap


Also... Thank you very much WildChild!!!
Edit:
And meow!!!


I've already done this one and here is the proof!

15 comments:

  1. Jedva čekam Halloween, tim više što bi ovo mogao biti prvi za koji ću se stvarno maskirat :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yey! :D Ja imam nekoliko opcija. Hard to pick. :D

      Delete
  2. Halloween se uveliko planira,plus kod nas KSC redovno organizira maskare u gradu,uvijek bude veselo..."taj slap gif" mi je pravi ;)

    ReplyDelete
  3. Halloween, Halloween! Prije 15 dana sam počela planirati u šta ću da se maskiram a znam da ću dan prije početi raditi kostim.
    Kakvu tattoo? Ha,ha? Mene to najviše zanima :)
    Sretno s poslom, znam kako je to!

    ReplyDelete
  4. sve nas zanima tatoo, a povrh svega, i meni treba šamarčina. ili dvije.

    ReplyDelete
  5. Znaci, za halloween ima da nam bude veselo. ;D
    Odabrah odgovarajucu "mustru" za tetovazu. Nista pretjerano. Malo Horusovo oko na ruci...za pocetak. Kasnije cu da dodajem. Znam tacno kako bi to trebalo sve da izgleda. XD Nadam se da me nece nis osujetiti u naumu. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sretno! Da ispadne super. I da nam je pokažeš kad budeš spremna. ;D

      Delete
    2. Joj, jedva čekam da vidimo tetovažu!

      Delete
  6. Replies
    1. Ajme! Ako uspijemo i Vedi naci odgovarajucu obleku.... :D

      Delete
  7. I ja jedva cekam da vidim tetovazu.. :)
    A za Noc Vestica vec znam kako cu se maskirati,ideja je od prosle godine,koju nisam uspela realizovati. Nadam se da mi faks i ucenje nece pomutiti planove. :)

    ReplyDelete
  8. Post ti se zove kao album jednog mnogo dobrog benda, a i ti se sama zoveš kao još jedan, još bolji bend! :))

    ReplyDelete