Friday, December 14, 2012

Punching bag

A device, consisting of a tough cloth bag over sand or other material, used to practice punching.
I'm thinking of buying one. Whenever I feel stressed out or pissed out of my mind I would take it out on it. It's the best investment. It will prevent me from going around killing people. Also, it's healthy. Why poison yourself with pills?! Just take it all out on a punching bag. As soon as the first opportunity arises, I'm visiting King Of Ring and buying the damned thing!


In other words I'm in a foul mood this entire week.


And this beautiful weather is not helping either.


 
 
 

9 comments:

  1. Jel se secas onog blesavog japanskog stola sto lici na flipe,r odozgo ima rupe iz kojih iskacu neki blesavi coveculjci a ti ih mlatis? E jaa ocu to..strah me da cu s ovom vrecom zube da si izbijem. Nezno zensko..XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. mene strah da si ruku ne slomim. ako ne i obje. a ovo whack a mole... ima takvih igrica.

      Delete
    2. Vjerovatno cu i ja prvih par puta ruke iscasiti. Ili jos nesto gore. XD Olicenje sam spretnosti i snage.

      Delete
  2. Dobra ti je ideja, time i čuvaš okoliš tj.druge annoying ljude koji zaslužuju da ih se tako izlemeta a ne možeš jer je to "nelegalno" :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tako nesto i kontam. Sto da zbog idiota zaglavis na robiji? Ovo je bolje. :D

      Delete
  3. Hehe, mnogo sam volela tu vrecu dok sam trenirala savate boks. :D I oduvek sam htela da je imam i kuci, ali moj otac nije znao gde bi mi ubusio klin da je okacim i ta zamisao je ostala samo moja pusta zelja.. Ali ko zna mozhda jednog dana je i budem imala, bash bi mi pomogla. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Definitivno! Ne znam ni ja jesu li moji zidovi dovoljno cvrsti za ovako nesto, ali srecom ima mjesta u dvoristu. :D

      Delete
  4. Odlična ideja. Za početak udaraj jastuke :D

    ReplyDelete